Wednesday, March 9

CINTA UNTUK BINTANG (POST KESEMBILAN)

Mudahnya engkau bicara

Hanya menguji semata

Tapi hatiku yang merana

Saat kau bilang hatiku berdusta

 

Air mata ini bergenang

Bukan kerna aku tak matang

Ku tahu rasa itu hilang

Ku tahu percayamu melayang

 

Mengapa perasaanku yang kau dugakan

Setiaku padamu tak pernah padam

Adakah kita hanyalah satu kesalahan

 

Sayangku

Aku terlalu menyintaimu

Sayangku

Diri ini hanya untukmu

 

Jangan pernah persoal kasih dan cinta

Selama-lama

 

Erwin terkesima. Buat pertama kali dalam tempoh sebulan Erwin ‘menghilang’, single kedua Amir yang tak jadi dipromosikan didengar di corong radio. Ini bermakna populariti Amir sudah meningkat semula. Tapi macam mana Amir boleh tahu semua job yang aku tak pernah bagitahu pada dia? Ini tidak boleh jadi. Kalau macam ni habis semua rancangan aku. Aku mesti bertindak. MESTI!!!

No comments: