Wednesday, April 4

LAGU BUDAK-BUDAK

Mak pergi pasar
Mak beli kereta kuda
Kereta kuda siapa
Kereta kuda anak dara Cina
Kamu mahu warna apakah?

*Lepas tu sambungan dia apa ek? Sumpah aku tak ingat. Berminggu aku pikir ni. Tolonglah diri saya ini. :-(

P/S: Kepada peminat Imran Ajmain, dari 1 April lalu sehingga 25 April (tarikh lahir Imran Ajmain) beliau (berhormat betul bunyinya) dengan baik hatinya telah merelakan (bunyi macam terpaksa je) 25 buah lagu-lagunya di muat turun. SATU hari SATU lagu. Info lanjut di website Imran Ajmain.

Apa jadi dengan lagu-lagu tersebut selepas 25 April korang tanyalah tuan punya lagu sendiri. :-)

*Bila ada member nyanyi lagu Aliff Aziz, aku cuma perlu cakap 'Jangan Ganggu Pacarku' dan dia terus'TIDAK!!!' sebelum nyanyi lagu lain. Bukan anti sebab semua lagu dalam album baru Aliff Aziz best-best. Tapi first single album tu... (makin aku tulis makin entah apa-apa jadinya. Cepat full stop!). Lagu menarik dalam album terbaru Aliff Aziz yang berjudul 'Aliff Aziz' (bagi aku): Hanya Lagu dan Setiap Detik. Eh, macam familiar je...

Full Stop Now!
Posted via BlogPost

No comments: