Thursday, July 21

PAY, BACK, PLAY, BACK, BAYAR, BALIK, MAIN

“He, he. Playback time!”

“Oi, Hantu Cina! Kau watpe tu?”

“Shh, Jerangkung. Jangan kuat sangat. nanti konti lari.”

“Ponti? aku tak nampak dia pun. Pocong adalah.”

“Bukan Ponti, konti. Jangan sampai aku buat kelas Bahasa Melayu kat sini.”

“Ada mak kessah? Ni ha, yang kau menyorok belakang bambu ni apecerr? Nak kena hambat ngan Puteri Buluh Betung?”

“Aku nak kasi pelajaran terhebat kat Pocong sebab rampas NOKKS dari aku. He he, Pocong rasakan playback terhebat aku!”

“Playback? Mana tv nyer? mana video nyer?”

“??? Apa yang kau merapu merepak meraban ni?”

“Yelah. Kata nak buat playback. Mesti nak tengok pakai tv kan?”

“Aku nak balas dendam kat Poconglah, kangkung!”

“Balas dendam? Oh, tu bukan playback, tu payback. Tiba-tiba aku dah terbuat kelas Bahasa Inggeris kat sini.”

“Ye ek? Tak kisahlah. L kena tendang jer kot. Putus niat aku nak wat nyanya Pocong. Dahlah, aku nak tido. Malam karang ada shooting. Babai.”

“Alamak! Dok ingak nok mitok otogerah. Dakpe, dakpe. Eh, kenapa keluar suara Kelantan ni? Musykil mak.”

No comments: